Поліграфія Онлайн - це інтернет-магазин стандартної поліграфії від Друкарні Вольф.

Наш інтернет-магазин дозволяє замовляти найрізноманітнішу продукцію не виходячи з будинку або офісу з наступною доставкою в будь-яку точку України.

Поліграфія Онлайн - це повністю автоматизований сервіс. Кількість людей (і, як наслідок, людський фактор) - зведений до мінімуму. Як наслідок, ми друкуємо саме те, і саме в такому вигляді, в якому Ви завантажили на сайт.

Інтернет-магазин - це величезний потік замовлень щодня. Відповідно, жодна людина не здатна обробити таку кількість замовлень і макетів просто фізично. Але, тим не менш, завдяки нашій автоматизації - всі ці процеси проходять швидко і вчасно.

Так, у нас відповідальність за поданий оригінал-макет несе Клієнт (що Ви завантажили - те ми й надрукували). Але у нас повністю виключені випадки, щоб ми надрукували не те замовлення, переплутали лицьову або зворотну частину, і та ін.

Основний принцип роботи наступний:
- Клієнт обирає продукт;
- Клієнт завантажує на сайт оригінал-макет;
- Сайт обробляє макет і повідомляє про який-небудь результат обробки;
- Якщо клієнт задоволений результатами обробки - оплачує замовлення;
- Після закінчення виробництва - клієнт забирає замовлення в обраному ним місці (самовивіз, доставка кур'єрська, доставка Новою Поштою).

Якщо клієнт вважає, що замовлення виконано неякісно - натискає кнопку Брак, описує проблему. А ми цю проблему вирішуємо.

Оформити замовлення в інтернет-магазині Поліграфія Онлайн - просто:

У головному меню натискаємо кнопку "Замовити". Зі списку вибираємо категорію продукції. Наприклад - візитівки:


За замовчуванням сайт пропонує скористатися калькулятором. Але Ви можете скористатися прайс-листом. Тут же доступні вимоги до макетів:


Калькулятор розрахований на людей мало знайомих з поліграфією. Калькулятор поліграфії веде вас покроково, вибираючи ту чи іншу опцію замовлення (наприклад, тип і щільність паперу, покриття - ламінація, УФ-лак та ін.). В самому кінці, сайт покаже вартість і коли буде готове замовлення.

На відміну від калькулятора - прайс-лист розрахований на більш просунутих в поліграфії користувачів, наприклад - Рекламні Агенції. Прайс-лист показує інформацію в табличному вигляді, і, щоб зробити замовлення, необхідно клікнути на вартість замовлення в прайс-листі.

Після всього - сайт попросить дати ім'я замовленням - просто для Вашої зручності, і запропонує зберегти замовлення в кошику.

Все, замовлення успішно створено.

Щоб завантажити оригінал-макети на сайт - перейдіть до Ваших замовлень, натиснувши на кнопку "Кошик"

У цьому розділі Ви побачите всі ваші замовлення, крім тих, які вже були закінчені і заархівовані:


Для завантаження файлу - необхідно клікнути на цю іконку:

Якщо Ви обрали двосторонній продукт - то іконки і, відповідно, завантаження, буде два: окремо на лицьову, окремо на зворотню частину.

Після завантаження, сайт автоматично обробить отриманий файл і покаже один з результатів:
- говорить про те, що файл оброблений і сервер не знайшов помилок;
- цей значок показує, що файл оброблений, але є деякі попередження;
- а це говорить про те, що файл або пошкоджений і не зміг пройти обробку, або зображення занадто маленьке. У будь-якому випадку - файл не годитися для друку.

Далі, файли необхідно підтвердити в друк.

Що таке підтвердження в друк і навіщо це потрібно?

Все досить просто. Це певний процес, який говорить нам про те, що макет завантажений правильно, що текст вичитаний, помилки виправлені, що замовник бачить на зображенні своє майбутнє замовлення саме в такому вигляді і саме так, як воно буде надруковане.

Справа в тому, що ми ніколи не знаємо, чого хоче клієнт. Тільки сам клієнт занет - чого він хоче. Ми бачили різні, дуже різні макети. Ми бачили "пустушки" - а клієнт стверджував, що саме так треба, що йому потрібні всього лише білі листочки паперу.
Ми бачили зайві лінії на макеті - а клієнт стверджує, що саме так задумано, що ця лінія йому потрібна. І так далі, і тому подібне. Саме тому ми ніколи не знаємо, чого хоче клієнт.

Відповідно, коли Ви підтверджуєте макет до друку - Ви говорите нам: "Так! Це саме те, що я хочу!"

Отже, як же підтвердити файли в друк?

В кошику, натискаємо на будь-який з значків - - напроти потрібного замовлення:


У Вас відкриється вікно, в якому можна буде прочитати про помилки (якщо вони є) в замовленні, а так само погортати сторінки замовлення - щоб зрозуміти, наприклад, чи правильно сходиться лице з оборотом:


У цьому ж вікні буде пам'ятка - на що звертати увагу.

Отже, якщо Ви перевірили макет і впевнені, що з ним все добре - натискаєте кнопку у віконці з лицьовою і зворотньою частиною відповідно.

Після цього значок в кошику змінюється на


Готово. Можемо вибирати доставку.

Трохи про доставку.

На сьогоднішній день у нас є чотири способи забрати продукцію:
- Самовивіз з нашого складу, за адресою: м Київ, вул. Сирецька, 28/2;
- Кур'єрська доставка по Києву - безкоштовно, але на наступний робочий день після закінчення виробництва;
- Доставка на будь-який склад Нової Пошти по Україні - за спеціальними тарифами: наприклад, 1 000 візитівок на будь-який склад - 5 грн;
- Доставка кур'єром Нової Пошти на Вашу адресу - за тарифами Нової Пошти.

Як вибрати доставку.

Щоб вибрати спосіб доставки - в кошику з Вашими замовленнями натискаємо на значок     в колонці Доставка:


У Вас відкриється вікно в якому Ви можете вибрати зручний Вам спосіб доставки.

Сайт запам'ятає обраний Вами спосіб доставки і, при наступних змінах доставки, пропонуватиме вже готові варіанти.

Після того, як Ви вибрали доставку, в кошику значок    зміниться на один з:
   - самовивіз;
  - кур'єрська доставка по Києву;
   - доставка Новою Поштою.
Також, зміниться вартість замовлення.

Готово. Можна переходити до оплати замовлення.

Наш інтернет-магазин підтримує два типи оплати: оплата з особистого рахунку і оплата через платіжну систему.

Щоб оплатити замовлення - необхідно, в кошику, натиснути велику зелену кнопку "Оплатити замовлення".

З'явиться спливаюче вікно:


У колонці "Статус" - показано, чи готове замовлення до оплати. Якщо курсор навести на іконку - з'явиться спливаюча підказка з інформацією про оплату за поточним замовленням. Наприклад, якщо написано Помилка! - то при наведенні на цей значок - підказка покаже: чому замовлення не готовий до оплати.

Статуси бувають такі:
Помилка! - Замовлення не готове до оплати. Або не завантажені, не підтверджені у друк файли, або не вибраний спосіб доставки;
- Замовлення готове до сплати;
- Замовлення очікує надходження грошей з попередньою оплати.

Навпроти кожного замовлення стоять "пташки". Ставлячи або знімаючи, можна вибирати - який замовлення оплачувати, а який ні.

Щоб оплатити замовлення з особистого рахунку - потрібно, щоб на рахунку були гроші.

У полі "Виберіть спосіб оплати" - вибираємо "Оплатити з особистого рахунку". Сайт тут же покаже - скільки у Вас грошей і скільки залишиться після оплати:


Натискаємо "Сплатити".

Після успішної оплати статус Вашого замовлення в Кошику зміниться на статус "У виробництві":


Все. Ваше замовлення пішло у виробництво, про що буде свідчити ось ця іконка:

У полі "Виберіть спосіб оплати" - вибираємо "Оплатити через платіжну систему", а в полі "Виберіть, яким чином Ви хочете оплатити" - обираємо спосіб:


На сьогоднішній день, платіжна система підтримує декілька варіантів оплати:
- VISA/MASTERCARD - оплата пластиковою карткою через ПриватБанк або систему LiqPay;
- Приват24 - найпоширеніший інтернет-банкінг;
- LiqPay - оплата за допомогою гаманця LiqPay;
- Webmoney - оплата з гаманця Webmoney;
- Терминалы Webmoney - оплата готівкою в будь-якому терміналі, який підтримує Webmoney (в супермаркетах, на заправках та ін.);
- Терминалы ПриватБанка - оплата готівкою в будь-якому терміналі ПриватБанку.

Натискаємо "Сплатити" і переходимо на сайт платіжної системи.

Що таке - платіжна система?

Платіжна система - це такий сервіс, який виступає посередником між інтернет-магазином і банками.

Всі платежі проходять не у нас на сайті. Ми лише подаємо інформацію - який клієнт і яка сума. Всі платежі проходять на рівні взаємовідносин банків та платіжної системи. Платіжна система потім нам повідомляє - пройшли гроші чи ні. І все. Якщо гроші не пройшли - ми не знаємо і не маємо права знати - чому банк не провів платіж.

Зроблено це з міркувань безпеки - щоб ніхто не бачив номера Ваших пластикових карт та інші Ваші особисті дані.

Тому, на жаль, якщо у Вас виникають складнощі з оплатою - ми слабо можемо допомогти. Якщо банк з якихось причин не провів гроші - то це питання до банку, а не до нас. Ми не можемо впливати на банки.

Отже, припустимо, Ви оплатили замовлення. Статус Вашого замовлення зміниться на такий:


Іконка свідчить про те, що якщо Ви робили спробу оплатити - то банк проводить гроші.

Як правило, на проведення грошей - йде до 5-10 хвилин. Буває й довше.

Але якщо статус замовлення не змінився протягом, максимум, 30 хвилин - то це свідчить про те, що платіж не був проведений. Наприклад, Ви не до кінця провели оплату. Або банк, з якихось причин відомим тільки банку - не провів платіж.

А от якщо оплата пройшла - статус Вашого замовлення в Кошику зміниться на статус "У виробництві":


Все. Ваше замовлення пішло у виробництво, про що буде свідчити ось ця іконка:

Це - певний статус, максимум - 5-10 хвилин, які необхідні банківським системам, щоб перевести гроші від Вас до нас. Тобто, замовлення як би сплачене, але гроші до нас ще не надійшли.

Цей статус виникає у двох випадках:
1. Ви оплатили замовлення через платіжну систему;
2. Ви вибрали "Оплатити замовлення через платіжну систему", перейшли на сайт платіжної системи, але, з якихось причин, не провели оплату до кінця.

Якщо Ви, з якихось причин, не провели оплату до кінця - наприклад, під час оплати, вирішили оплачувати не за допомогою VISA/MASTERCARD, а, скажімо, через Приват24, то замовлення прийме цей статус, і, щоб, все ж оплатити замовлення, у вікні "Оплата замовлень" - Вам необхідно буде проставити галочки вручну навпроти необхідних Вам замовлень.

Це зроблено для того, щоб уникнути випадкових подвійних оплат.

Отже, припустимо Ви оплатили замовлення через платіжну систему. Після проходження процедури оплати - Ви знову повернетеся в наш інтернет-магазин. А Ваші замовлення приймуть цей статус.

Якщо все було зроблено правильно, і банк нічого не має проти Вашої оплати - протягом, зазвичай, 5-10 хвилин Ваші замовлення повинні поміняти свій статус на статус в "У виробництві".

А от якщо пройшло більше 30 хвилин і статус не змінився - значить виникли якісь проблеми з оплатою.

Перше, і головне: не панікувати! Повірте, ніщо нікуди не зникає і нізвідки не береться саме, навіть гроші.

Друге: перевірити стан Вашого особистого рахунку - показано у верхньому лівому кутку інтернет-магазину та особистого кабінету (не забудьте оновити сторінку браузера):

Система побудована таким чином, що у випадку, навіть якщо Ви видалите замовлення яке очікує надходження грошей - Ваші гроші не загубляться і будуть просто зараховані на Ваш особистий рахунок.

Третє: переконатися, що з моменту оплати пройшло більше 30 хвилин. Як не дивно, але у банків теж бувають проблеми: перебої з інтернетом, електроенергією та іншим та іншим. Півгодини - це достатній час, щоб банк якось розібрався зі своїми проблемами і все ж провів платіж.

Четверте: якщо Ви оплачували з пластикової карти або через Приват24 - переконатися, що гроші були списані з Вашого рахунку. Відповідно, у Вас має бути якесь підтвердження від того ж банку. Наприклад, сервіс Приват24 дозволяє робити електронні квитанції.

П'яте: Ви можете звернутися в службу технічної підтримки Платіжної системи за номером: (056) 736 46 60 - цілодобово і без вихідних.

Шосте і останнє: якщо гроші у Вас все ж були списані, у Вас є тому підтвердження (наприклад, чек з терміналу, електронна квитанція від Приват24) - Ви можете надіслати фото цього чека або квитанції нам на електронну пошту, вказавши в листі - що і як Ви оплачували:
office@wolf.ua - офіс друкарні Вольф;
a.savchenko@wolf.ua - Аліна Савченко, заступник керівника;
s.shulaev@wolf.ua - Сергій Шулаєв, керівник проекту Поліграфія Онлайн.

Друк 24/7

Так, це дійсно так. Виробництво працює 24 години 7 днів на тиждень без вихідних і свят. Друкарня зупиняється один раз на рік - на Новорічні Свята (і то, робляться профілактики, ремонт обладнання та ін.)

Але це - виробництво.

А є ще етапи до виробництва. І ось ці люди не ходять на роботу по вихідним. Наприклад - менеджери. Або технологи. Або додрукарники. Або логістика. Зрештою - Нова Пошта по неділях не працює. І т.д.

А пов'язано це з тим, що, наприклад, у вихідні, замовлень заходить вкрай мало. А, як відомо, ми займаємося збірними накладами, отже одна візитівка в суботу або неділю за визначенням не може бути запущена в роботу - інакше це буде дуже і дуже дорога візитівка. Це нікому не потрібно.

При цьому, виробництво працює - тобто, замовлення подані в п'ятницю до 19:00 - цілком можуть бути готові на понеділок. Тобто, друкуються вони на вихідних.

Як влаштовані терміни виготовлення?

Дуже просто. По-перше, після 19:00 вважається, що замовлення зайшло завтрашнім днем. Знову ж таки, тому що все, що назбиралося за день - треба якось кудись розкласти, посортувати, прорахувати, зробити спуски, вивести пластини і тільки потім друкувати. А потім ще порізати (можливо побіговать, заламінувати і т.д.).

Отже, замовлення за 1 день оплачене в, наприклад, понеділок до 19:00 - буде готове на вівторок. А якщо після 19:00 - то на середу.

Далі. Інший приклад. Замовлення за 3 дні, сплачене у середу до 19:00. Буде готове на понеділок. Чому так? Рахуємо: 1 - Четвер, 2 - П'ятниця, 3 - Субота. Тобто, готовність на суботу. Відповідно - переноситься на понеділок.

Інший приклад. Замовлення за 5 днів, оплата до 19:00 у понеділок. Рахуємо: 1 - Вівторок, 2 - Середа, 3 - Четвер, 4 - П'ятниця, 5 - Субота. Видача у понеділок.

Також інтернет-магазин враховує якісь інші святкові дні. Тобто, коли Ви робите замовлення - сайт враховує, що якщо дата оплати або видача продукції потрапляє на вихідний день - терміни будуть зрушені.

У Adobe Illustrator
У Adobe Photoshop